lördag 18 september 2010

Jag målar och målar...

Ursäkta min frånvaro men det är mycket nu. På jobbet är det ett otroligt högt tempo. Hemma är det mycket med barn och aktiviteter. Förberedelserna för den stora pärlträffen PUSS pågår för fullt och mitt i allt fick jag för mig att äntligen var det dags att renovera hallen efter 6 års väntan. Hallen har varit helt outständing i sin äcklighet. Så skit, sliten och ful har ingen haft sin hall som vi har haft det. Ja det har resulterat i en hel del sena kvällart/nätter den senaste veckan. Datron har jag knappt haft påslagen. Ja nu återstår bara att måla en gammal kökssoffa som för närvarande är orange men som ska bli svart och grå. Sen är hallen klar! Skönt! Bilder kommer så fort soffan är målad. Ha det gott så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar