tisdag 8 mars 2011

Jag har en blogg!!!

Det har hänt mycket på sista tiden. Dagarna går rasande fort och min hjärna har fullt upp med att försöka reda ut begreppen bara med att hålla mig på banan.
Igår träffade jag en vän i garnaffären som gratulerade mig till farmorskapet och jag stog helt frågande och funderade på hur hon kunde veta det?! Det var då jag kom på det. Jag har en blogg och jag har inte bloggat på läääääääänge.
Mitt liv är ganska händelserikt i vanliga fall men februari i år har nog slagit alla rekord. Förutom allt det vanliga som pågår i en familj på 8 personer, där jag sköter allt själv när maken jobbar borta på veckorna, har februari även innehållit:

- Min 40årsdag. Jag firades kungligt i dagarna 3. Tack alla!
- Sonens 18årsdag! Grattis älskade unge.
- Sonen tog körkort. Härligt med en vuxen till i familjen som kan köra ibland.
- Mina kurser har börjat igen.

Sen finns ju lilla Nellie nu också. Söta lilla barnbarnet som sprider så mycket glädje. Jag är så glad att jag får ha henne så nära mig.

Ja det är lite att stå i mellan varven alltså. Men nu när jag kom ihåg att jag hade en blogg ska jag försöka skriva lite mellan varven. Jag har några fina projekt att visa upp.

1 kommentar:

  1. Tack för detta inlägg! Roligt att läsa...och stort GRATTIS till allt! Det är stort att bli 40 och friheten när barnen kan köra sig själva är nästan lika befriande som första gången man vågade lämna barnen ensamma hemma medan man tog sig en halvtimmes promenad. En liten ny världsmedborgare ger livet ytterligare en dimension.
    Kram
    /Lotta

    SvaraRadera