onsdag 9 mars 2011

40-årskalaset











Nyligen fyllde jag 40 år. Inget märkvärdigt i sig men likväl som att gå runt med åldersnoja tyckte jag det var bättre att fira. Det är inte alla som får bli 40 år. Jag är tacksam för att jag fick bli det.
Jag fick massor av presenter fast jag bett att inte få några. Jag fick en spa-resa, massage, klocka, presentkort på skidor och en massa annat.
Själva födelsedagen startade med frukost på sängen med chokladtårta med 40 ljus i! På eftermiddagen blev det lite kalas för släkten. Det är roligt att träffas allihop. Det blir ju inte så ofta.
Senare på kvällen blev det fest för kamraterna. Det blev en kul och blöt tillställning. Jonas hade fixat en svår musiktävling och musiken för kvällen. Annars skötte sig kalaset självt. Konstigt vore väl annat med så trevligt sällskap.
Bilderna får tala för sig själva.
Tack alla som firat mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar