tisdag 12 oktober 2010

PUSS







Nu är PUSS - höstens stora pärlträff över.
Det har tagit otroligt mycket tid och kraft med alla förberedelser men det är helt klart värt det när man får uppleva 3 dygn av så mycket, glädje, skratt, lycka och roliga vänner.
Vi har haft workshops och lärt oss nya saker. Vi har tävlat. Vi har shopat. Mest av allt har vi skrattat och frassat i pärlor och möjligheten att prata av oss med människor som är lika pärlgalna.
Det kommer ta ett tag att samla ihop trådarna men jag ska försöka lägga ut lite bilder efter hand. Jag visar några här i alla fall så ni får en försmak på hur vi hade det.
Jag vill tacka att underbara människor jag träffat under helgen, deltagare, sponsorer, butiker och mina kära med arrangörer Marie, Maggan och Monika. Tack! Tack! TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar