måndag 29 november 2010

Tufft spetsarmband



Sydde ett armband av band, spets och pärlor idag. Jag ville ha något tufft och romantiskt som inte tog så lång tid att göra. Detta är superenkelt att göra och går att variera i all oöndlighet beroende på vad man får tag i för spetsar, band och pärlor eller annat som kan vara fint. För en gångs skull var jag så förutseende att jag fotade alla stegen så jag kunde göra en beskrivning så nu finns ett kit med beskrivning att köpa på Beadmonsters . Vi har stängt den här veckan för inventering och för att hinna lägga upp lite nyheter i shopen men nästa vecka öppnar vi som vanligt igen. Välkommen!

1 kommentar:

  1. Snyggt armband. Jag har lagt till mej som följare av din blogg och hoppas på många fina smycken att inspireras av, även om jag nu inte är en "småpärlare" själv. Älskar dock att titta på vackra alster! Marie-Louise

    SvaraRadera