tisdag 27 juli 2010

Presentation




För att veta om du vill följa den här bloggen kan det ju vara bra att veta vem jag är.
Jag är en 39-årig heltidsarbetande 4-barnsmamma som försöker få livspusslet att gå ihop med jobb + egen firma, barn, hobby, kärlek, bostad och mig själv när det hinns med.
Jag bor i ett gammal skruttigt hus med en fantastisk trädgård på härliga Hammarö i Värmland.
Familjen består av mig själv och min man som för tillfället jobbar borta på veckorna, min son A som är 17 år och hans liv kretsar för tillfället runt körkort och bilar, min äldsta dotter stora K som är snart 15 år och hennes liv kretsar kring hästar och dans. Sen har vi lilla K som är 7 år och hon är en pysseltok precis som jag, och till sist lilla I 6 år som familjens minsting naturligtvis är ett busfrö och charmtroll. Ofta bor också A´s flickvän C 15 år också här. En söt tjej som gillar att köra dirt bike. Sen finns här 4 får, lite fiskar, en hamster som lystrar till namnat Spånis och katterna Tiger och Nisse. Så där! Det var nog alla!
Som ni förstår är det full rulle mest hela tiden i det här huset. Trots att det blir trångt och lätt stökigt är det oftast ganska mysigt här och familjen känns harmonisk. Det finns alltid plats för en till så välkommen på en kopp kaffe om du har vägarna förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar